CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Kanak-Kanak RIBENA

Di rumah, saya ada banyak kanak-kanak ribena yang menanti untuk diadopt oleh mana2 pihak yang sukarela menjaga budak2 ni...saya dah tak tahan nak bagi dan manjakan dak2 ni dengan makanan yang berkhasiat yang harganya beratus2 hinggit...saya ada baby lain yang perlukan duit duitan saya untuk disimpan untuk masa depan dia...:)


Oleh itu, saya dengan ini mempromotekan kanak-kanak ribena ini untuk sesape saja yang sudi nak amik dierang. Dak2 ni sumanya toilet-trained, bulu shannntttikkkk sangat, aktif sungguh, gebu, sebab bapaknya sangat gomok dan gebu...:)

Saya tak kisah nak amik for free ke, or nak kasik sedikit cenderahati untuk empunya tuan yang menjaganya selama ini.hihihih...RM 50 will do...hihihih...

Sila memohon kalau2 sesape yang baca entry saya kali ini untuk mewar2kan kepada cat lovers di luar sana,kot2 la ada yang berkenan...

Sekian, tima kasih...

0 comments:



Post a Comment